وکیل ملکی

شکایت از قاضی / طرق شکایت از قاضی/ شکایت از قضات

شکایت از قاضی

نحوه شكايت از قاضی 

با عنایت به گزارشات واصله به دفتر مقام معظم رهبری -مد ظله العالی- در مورد سوء استفاده قضات دادگاه ها از اختیارات خود و دستور اکید معظم له به ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر برخورد با افراد متخلف و مجرم در هر رتبه و مقام، کلیه آحاد ملت بزرگ اعم از شکات، متهمان، محکومین و سایر افرادی که از قاضی و روسای شعب دادگاه های عمومی و انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت شاکی هستند؛ شکایت کتبی خود را به همراه اسناد و مدارک جهت بررسی و رسیدگی از طریق پست سفارشی یا پیشتاز به نشانی «تهران – خیابان خیام – خیابان داور – کاخ دادگستری – دادسرای انتظامی قضات» ارسال فرمایند.

۱⃣امکان شکایت حضوری نیز مهیا می باشد.

۲⃣درج مشخصات کامل اعم از نام و نام خانوادگی و کد ملی و نیز الصاق و ابطال تمبر دویست هزار (۲۰۰۰۰۰) ریالی الزامی است.

۳⃣بعد از گذشت یک ماه از ارسال پستی شکایت؛ با تلفن های ۳۸۵۸۲۲۰۶-۰۲۱ و ۳۸۵۸۲۲۰۷-۰۲۱ تماس گرفته و با معرفی خود شماره پرونده را اخذ و برای اطلاع از شکایت با شماره تلفن های ۳۸۵۸۲۲۰۸-۰۲۱ و ۳۸۵۸۲۲۹۷-۰۲۱ تماس گرفته و از آخرین نتیجه پرونده یا رأی صادره مطلع شوید.

۴⃣با توجه به اینکه قضات حتی در صورت حصول برائت نمی توانند اعاده حیثیت نمایند. بدون واهمه و ترس موارد تخلف را گزارش نموده و به استناد ماده ۲۶ قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد و آئین نامه اجرایی آن مشمول دریافت جایزه شوید.

شکایت از قاضی طرق شکایت از قاضی شکایت از قاضی