عملکرد مثبت شهرداری

دفاع حق شناس از عملکرد شهردار تهران 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینكه باید به یاد داشته باشیم که شهرداری و شورای جدید، ۷ ماه است كه در موقعیت تصمیم سازی قرار گرفته اند و جایگزین مجموعه ای شده اند كه ۱۴ سال در مدیریت شهری حضور مستمر داشته اند گفت:

۱۴ سال شهر را با روش های غیر قابل قبول اداره كردند و به «شهرفروشی» مشغول بودند و شهر را به این روز و روزگار انداختند.
محمدجواد حق شناس در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت افزود: امروز مجموعه ای آمده که ضمن اینکه باید شهر را اداره کند، گروگان ده ها هزار میلیارد تومان بدهی است که از گذشته باقی مانده و در حال حاضر هفته و روزی نیست که طلبکاران، مطالبات خود را که به حق هم هست، پیگیری نکنند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه بررسی منصفانه در مورد رویکرد مدیریت شهری در این مدت، مبتنی بر اختیارات و امکانات و نیز موانع و محدودیت هایی است که بر سر راه شهردار تهران قرار دارد، اظهار کرد: در مجموع عملکرد آقای نجفی قابل قبول است.
حق شناس با بیان اینکه باید با اصل انصاف و با توجه به حوزه اختیارات و امکانات محدود از یک سو و موانع و محدودیت های متعددی که شهردار تهران با آنها رو به روست، در مورد رویکرد مدیریت شهری قضاوت کنیم، تصریح کرد: در مجموع عملکرد آقای نجفی قابل دفاع است.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تأکید مسئله املاک نجومی به دادگاه ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: ما منتظر رأی نهایی دادگاه هستیم و در صورت مشخص شدن موضوع به تعهدات خود عکل خواهیم کرد.